Merhabalar, Şişli veya Beşiktaş civarlarında yeni eve çıkmayı düşünüyorum. Yanıma da kadın ev arkadaşı arıyorum. Bütçe olarak kişi başı 17-19 arası aklımda var. (ufak not: detayları elbet konuşuruz fakat benimle yaşayan dünyalar tatlısı bir kedim var. ulaşacak arkadaşlar onu göz önünde bulundurarak ulaşırsa sevinirimm.) instagram: physicistfromhell
KADIN EV ARKADAŞI ARIYORUM
12
önceki içerik



